onsdag, januari 31, 2007

Gårdagkvällen i bilder

Förra året var den gul. I år var den röd. Och upphälld i betydligt fler glas.

Min Grammisdejt och Anders.

Förmingel.

Sällskapet vid bord 53. En prisutdelande brödraskara, en nyutnämnd Globe Arenas-chef och en formgivare. Bland andra.

Förrätten. Lax.

Nominerade rappare Ison & Fille med skivbolagsrepresentant, Taro.

Champagnen stod plötsligt på bordet och bubblade.

Vår flinka servitris. Många var dom...

Grammisdekoren var fin.

Stefan och Peter från Stockholms bästa skivaffär.

Ett gäng popstjärnor, forna kolleger och branschvänner.

Det var trångt i Annexet.

Rock-Mia, skivbolagskollega, är alltid lika glad och trevlig.

Popstjärne-Markus och vackra Ulrica.

David körde dubbelpipigt, både Ramlösa och öl. Helgardering. Dessutom firade han sin artist som kammade hem två Grammisar.

Jon från Melody Club.

Min grammisdejt och supergoe Marcus från min gamla arbetsplats.

3 Comments:

At 3:31 em, Blogger superkryp said...

Kul med bilder! :D

 
At 3:20 em, Anonymous Anonym said...

Maten och drycken känner jag till... men popstjärnora? Inte riktigt min musikvärld...
Bloggblad.... som måste skriva om allt för att logga in rätt... (Bä för beta!)

 
At 4:37 em, Blogger Gagga said...

Man börjar tydligen bli föråldrad när man endast lyckas känna igen de gyllene bröderna från bilderna.
Tyckte f.ö. att det var en usel samling artister som underhöll. Det är mer klös i din artist.

 

Skicka en kommentar

<< Home