torsdag, maj 18, 2006

Nyskalad

Jag fortsätter envist med att skala av mig håret, kort kort. Och varje gång får jag tjata: "du får gärna ta lite mer i nacken, det gör inget!". Jag förstår inte tjusningen med hockeyfrilla. Har jag extremkort hår uppepå huvet, vill jag inte ha långt hår i nacken. Fram med trimmern, bara!
Men den här grå-tinningarnas-charm-looken (ska sanningen fram sitter den där icke särdeles tjusiga charmen numera över hela håret) måste väck - snabbt!

Och jajust, imorgon äter jag lunch med chefen.

6 Comments:

At 3:15 em, Blogger Humlan said...

Jag försöker fortfarande lära mig den kortare frisyren som jag klippt dagen innan vi sist sågs... och det är väl 10ggr längre än ditt, skulle jag tro! Men jag håller med dig; Ingen hockeyfrilla!

Håller alla tummar och tår i morgon!

 
At 3:59 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Humlan: Åh, jag tyckte du såg himla fräsch och fin ut sist!
Och du, tack!

 
At 4:23 em, Blogger Humlan said...

Tackar!

 
At 9:29 em, Blogger Bloggblad said...

Jag brukar också ha håret kort, men sedan det har tillkommit lite mer ansikte vill jag inte ha så jättekort längre.

 
At 9:46 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Du har min fulla förståelse!!! Jag vill också ha de så. E N K E L T att sköta.

 
At 11:57 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Bloggblad: Haha, världsbäst kommentar! *asg*

Mams: japp. Aldrig några bad hair-days!

 

Skicka en kommentar

<< Home