tisdag, maj 16, 2006

Gjort

Så.
Nu är det gjort.
Nu har jag gjort vad jag har kunnat.

10 Comments:

At 11:02 fm, Blogger Ilva said...

bra!

 
At 11:08 fm, Blogger Gagga said...

Förstår vad du gjort! Starkt gjort!

 
At 11:08 fm, Blogger Batbut said...

Bra gjort! Mycket bra!

 
At 12:53 em, Anonymous Anonym said...

Kan bara instämma; bra gjort!

 
At 4:06 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Strongt!!!

 
At 5:22 em, Blogger Humlan said...

Instämmer jag också! Bravo!

 
At 10:25 em, Anonymous Anonym said...

Bra!

 
At 10:04 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Tack alla. Jag vet att jag har gjort rätt, även om jag också kan känna att jag lagt mig i saker som jag inte har med att göra. Jag har ju som sagt inte någon förstahandsinformation, eller varit vittne själv. Men det jag har hört, tycker jag räcker för att man skulle påbörja en undersökning. Det lovade personen jag talade med att göra direkt. Tydligen kan det dock vara svårt med anonyma anmälningar, eftersom den det gäller bara kan avfärda det hela och säga att allt är som det ska. Jag hoppas det inte stannar vid det, utan att man talar med grannar och närboende, släkt och vänner. Jag tror de har ett och annat att berätta... Och jag lovar att jag ska sluta känna att jag har lagt mig i; det handlar om barn som lever i osunda förhållanden och skulle det sluta t ex som i fallet Bobby, skulle jag aldrig någonsin förlåta mig själv...

 
At 1:45 em, Blogger Lyckliga Grodan said...

ett varmt hjärta hos biggis.. och ett rent samvete.. hoppas det löser sig till det bästa..

 
At 1:49 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Lyckliga Grodan: Puss!

 

Skicka en kommentar

<< Home