onsdag, februari 08, 2006

Fördrink på Tyrol.

Någonstans där i mörkret på "B-galan" spelade Shirley Clamp.

Det finns tatueringar. Och så finns det Tatueringar.

Marcus och hans killar fick två Grammisar, för Årets rockgrupp och Årets video. Här med liten söt sambo (kan diskuteras vid just det här klockslaget) och Johanna.

Går härmed emot min princip att inte visa mig på bild. Den är jag som ser äldst ut på bilden...

Hammerfall flankerar Hobbe och Calle, kolleger till Liten Söt Sambo.

...och om nu alla kan dra in magen lite...

Killarna i Hammerfall drar sig inte för att dricka giftgrönt.

Och av giftgrönt blir man så här.

Sån här festklädsel tycker jag är kul.

Snälla Tord. Har ingen talat om för dig att året är 2006?

16 Comments:

At 9:40 em, Blogger anna said...

ja, vad kul att läsa och se på! tack så mycket....

 
At 9:45 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Anna: Det blev sååå långt. Trevligt att du orkade läsa. :-)

 
At 11:32 em, Blogger Humlan said...

Tackar för rapporten! Men... det var väldigt vad korthårig den lilla svarthåriga älvan har blivit... :-)

Det låter som om du (och andra) skulle haft roligare utan prisutdelning och TV-kameror... (fast din "lille söte sambo" prioriterade ju...)

 
At 11:50 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Och du var lika S Ö T som vanligt. Äfnissar*

 
At 7:56 fm, Blogger Runt 40 said...

Är det SÅ du ser ut?? Du "låter" helt annorlunda även om jag inte exakt tänkt till hur!

:-)

 
At 8:05 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Humlan: Japp, korthårigare än någonsin är jag... Och du har helt rätt om vad som kunnat göra det hela roligare!

Mams: Äh, lägg av! ;-)

Runt 40: Japp, så ser jag ut. På gott och ont. Och ibland har jag glasögon.

 
At 12:35 em, Blogger Runt 40 said...

Du ser lite poppigare ut än namnet "gammelmamman" antyder! Men som biggis passar du bra!

 
At 1:24 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Jag kanske borde byta namn på bloggen? Popmamman? Näe, gammelmamma ÄR jag ju, trots allt.

 
At 1:51 em, Blogger Gagga said...

Trevlig läsning o roliga bilder! Tack!

 
At 7:22 em, Blogger Bloggblad said...

Jag gillar ditt leende. Vilken tandkräm? Jag måste införskaffa den, så där vill jag också se ut!

 
At 9:02 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Gagga: Tack själv!

Bloggblad: Hmmm... Min tandkräm heter Photoshop...

 
At 2:59 em, Blogger Bloggblad said...

Ha! Den har jag testat - blev så skinande vit i käften att jag påminde om vissa programledare i teve...

 
At 8:56 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Bloggis: Tjusigt! Photoshop funkar även som foundation, mascara, puder, rouge, ögonskugga och om man lägger ner lite tid, kan man ordna fram en snygg fettsugning också!

 
At 11:44 fm, Blogger Cornelia said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 
At 11:50 fm, Blogger Cornelia said...

Jag stavar som en kratta och tog bort förra kommentaren - nytt försök: Kul reportage, bra bilder! Du passar bra i kort hår! Men kunde man inte få se en mer rättvisande bild av söte sambon?

 
At 5:16 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Cornelia: Tack! Men jag säger så här - den där bilden på sötsambon, där är ganska så rättvisande, för det är så där han ser ut ganska ofta. Fast jag kan ju ta ett kort där han sover också... *fnissar lite elakt (men bara lite)*

 

Skicka en kommentar

<< Home