måndag, oktober 31, 2005

Paradiset ligger i Högdalen

I söndags upplevde min dotter, och till viss del även min sambo, Paradiset.
Det var verkligen inte så långt dit, som jag hade föreställt mig. Ungefär 10 minuter med bil, och detta då inklusive två felkörningar av chaufför (jag) som har ett lokalsinne lika välutvecklat som hos en snöblind i Antarktis. Fri parkering var det också, man behövde inte trängas och det fanns fika och bulla. När vi bara hade varit där en liten, liten stund, utbrast dottern med ren och skär lycka strålande ur alla porer: "Mamma, här vill jag stanna LÄNGE!".

Här är Paradiset!

1 Comments:

At 10:15 fm, Blogger Lyckliga Grodan said...

jag förstår dottern.. våra barn har haft otroligt mycket kul i såna hoppborgar.. Som mamma får man ha med sig en god bok...

 

Skicka en kommentar

<< Home