söndag, oktober 02, 2005

Innan sömnen

Innan jag faller i koma vill jag bara besvara uppmaningen från Batbut, kära Batbut.
Här kommer

3 saker:

3 saker jag gillar:
- mina närmaste
- sushi
- att skriva och läsa

3 saker jag tycker illa om och som skrämmer mig:
- när barn blir illa behandlade eller far illa
- medveten ondska
- folk som mår illa (jag har en lätt släng av kräkfobi)

3 viktiga saker i mitt hem (och ej personer alltså):
- datorn
- stereon
- badkaret

3 slumpvis utvalda fakta om mig:
- jag har en guldring i näsan
- jag födde vårt barn med (akut) kejsarsnitt
- jag är lite drygt en och en halv meter lång


3 saker jag vill göra innan jag dör:
- simma med delfiner
- hinna säga "jag älskar dig" till alla jag älskar
- Se Sundbyberg? Äh, jag vet inte...

3 saker jag inte kan göra:
- klappa en spindel
- sy
- laga mat

3 saker jag säger mest:
- Mmmhmmm... (sägs ofta i telefon, istället för jaha)
- Stäng av tv'n nu! (till soffpotatisen/sambon)
- Men pappa! (när jag lägger av en rap inför min dotter)

3 kändisförälskelser:
- Brad Pitt, alltid
- Matt Dillon
- Prince

8 Comments:

At 12:25 fm, Blogger carra said...

"Simma med delfiner" - åh. varför tänkte jag inte på det?! Det vill ju jag också... :)

 
At 12:36 fm, Anonymous Anonym said...

Jaha ja - så Stalking i Gamla stan räkna inte då? :-)
inte Helene "hon den jobbiga" utan någon annan kankse

 
At 10:31 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Carra: det är så mycket man vill, ju... :-)

Anonymous: hmmmm. Jag undrar vem det här kan vara... :-)

 
At 10:47 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

m helst få göra denna grej? *jättesugen*

 
At 4:34 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Jag utmanar dig härmed, Mams! Men visst får vem som helst... Go ahead!

 
At 5:38 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Ok...skabara....först! *skrattar*

 
At 6:09 em, Blogger Batbut said...

En och en halv meter med guldring i näsan, kan det vara en liten kalv månne? Eller kanske en Grand Danois? *S*

 
At 6:57 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Hahaha! Lutar mer åt litet sängbord med utdragslåda och handtag i guld... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home