tisdag, september 30, 2008

Bråttom

Det snurrar. Både i och utanför huvudet.
Dagarna rusar. Tankarna rusar.
Trots att jag varit på jobbet strax efter sju på mornarna både måndag och tisdag, känns det som om jag inte hinner med. Hur fan prioriterar jag egentligen? Ofta brukar det bli bättre av att sätta sig ner och göra en prio-ordningslista, så det är vad jag ska roa mig med ikväll, när jag tankat mys och gos. Liten Söt Sambo är på spelning; jag har inte ens koll på var och med vilket band. Jag hoppas kunna tanka lite mys med honom på fredag, då mormor sitter barnvakt och vi båda har jobbgrejer, som vi hoppas kunna länka ihop på något vis.
Det tror jag faktiskt att vi båda kan behöva.
Just nu varken han eller jag någon idealpartner.

Etiketter: ,

2 Comments:

At 6:31 em, Blogger Karriärmamman said...

Känner igen det där. Jag och gubben går om varandra just nu. Och när man väl har några timmar över så är man för trött för att umgås...

 
At 10:58 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Karriärmamman: Precis så är det. Dumt, dumt!

 

Skicka en kommentar

<< Home