söndag, september 28, 2008

Intresseklubben noterar

Sitter vid datorn, egentligen med syfte att lägga in månadens räkningar.
Men, ett litet blogginlägg kan väl adrig skada?

Något bloggande blir det inte, jag får inte till det.
Istället börjar jag granska mina naglar, som är extra belysta av solen som strålar in genom fönstret (jo, vi har varit ute!). Och jag upptäcker att dom är jättefula! För ett par veckor sedan var de långa och fina men nu är de nerbitna, "randiga" och spruckna. Typiskt osnyggt.
Och så fick jag till veckans mest ointressanta blogginlägg.

7 Comments:

At 5:25 em, Blogger Karriärmamman said...

Ah, men det är söndag och man FÅR vara trött och ha noll inspiration då. Jag ska nog fila mina naglar som även de är typ osnygga. Och försöka ignorera fjärilarna i magen.

 
At 10:28 em, Blogger e said...

Intressant eller inte men jag är lite nyfiken på hur du fick naglarna snygga en gång i tiden. Mina når aldrig det stadiet.

 
At 11:38 em, Blogger Ola Claesson said...

Du är nomierad tillbaka!

 
At 4:32 em, Blogger happycat said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 
At 4:35 em, Blogger happycat said...

Ett tips är den där handkrämen som jag pratade om. Den finns bla på åhlens. En brevbärares dröm :)

 
At 9:20 em, Blogger Marie said...

Världens bästa nageltips: Trind! Finns på Åhléns (säkert på fler ställen), det finns en helt "osynlig" variant och så nån som blir blank och en rosa som är helt okej.

Mina naglar var världssämst tills jag hittade denna fantastiska produkt - nu får jag ju inte ha mycket till naglar längre, men det är skönt att slippa flisor och flagor.

 
At 6:08 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Karriärmamman: Att fila naglarna kan vara nästan som yoga. Avkopplande och lugnande.

E: Marie är helt rätt ute! Trind är en underbar produkt. Fast jag tror att den heter Trend nuförtiden.

Ola: Jag känner mig hedrad. Tack. Fin nomineringstext. Nu - tacktal: "jag vill tacka....".

Happycat: Den är inte dum, den!

Marie: Som sagt. Det där lacket är svinigt bra!

 

Skicka en kommentar

<< Home