lördag, augusti 02, 2008

Stark

Den här presterades på semestern i Danmark. Jag var först tvungen att fråga om det var någon vuxen i familjen som gjort den. Tycker den är helt fantastisk!


Ungefär 20 sekunder efter att hon hävde ur sig det hon haft i magen, stod hon med en macka i näven. Jag sa till henne att vara lite försiktig med att äta, eftersom det kanske skulle få henne att spy igen.

- Men mamma, det gör inget. Mackan är jättegod!

Själv har jag fortfarande, ett och ett halv dygn senare, svårt att få ner "riktig" mat...

Etiketter: ,

2 Comments:

At 12:36 em, Anonymous Anonym said...

Uhhuu.... jag verkligen liiiider med dig, men det verkar ändock som om du tar det med fattning... Usch och fy bubblan...

//Mimmi

 
At 8:20 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Mimmi: Tack för att du känner med mig. Jga måste säga att jag, precis som du säger, tar det hela med relativ ro. Även när jag själv låg där på badrumsgolvet och kved. Och när lillskruttan mådde dåligt, var det en piece of cake. Faktiskt. Jag känner mig lite stolt.

 

Skicka en kommentar

<< Home