onsdag, juli 30, 2008

Up and about

Jag jobbar oförtrutet vidare på den fina inledningsveckan.
Mina mopedister är i D4lh4lla. Inatt tar de sig vidare för den "riktiga" premiären i H4gf0rs.
Min rockare är i Gävle och uppträder på samma ute-scen om 0la (han skämtade lite halvrått om han inte riktigt säker på om det var Apan 0la eller artisten 0la...).
En annan av "de mina" ligger i graven (det är faktiskt sant, hon dog väldigt ung och fick sitt genombrott mer eller mindre för att hon avled...).

Nu tänker jag sluta tjata om mitt jobb. Vi kan säga så här, "det går bra nu, kompis det går bra nu". Som Petter sa. Sen är det nog tjatat om detta.

Jag har träningsvärk. Rumpan, låren och magmusklerna har fått sig en ordentligt omgång, verkar det. Det gör ont, men det är sånt där skönt ont; man vet att motionen gett utdelning.
Tar en promenad hem, eller åtminstone så långt jag orkar i hettan.