söndag, augusti 10, 2008

Söndag i sängen

Lugnet råder i hemmet. Det är sport, vikning av tvätt, tv-spel och lek med Barbie och det har pågått hela dagen. Varför gå ut och försöka hitta på något bara för sakens skull? Dessutom hänger regnet tungt i luften.

Imorgon börjar inskolningen i sexårsverksamheten. Ungarna är så många så dom är uppdelade i två grupper för inskolningen. Lilla Körsbärsblomman har eftermiddagspasset 13-15. Hon är förväntansfull och pirrig. Så även jag. Och jag har häcken full av "jag borde...".

2 Comments:

At 8:58 em, Blogger e said...

Jag tycker jag har ett stort barn men du har verkligen ett stort barn. Hoppas första dagen gick bra!

 
At 9:09 em, Blogger The Female Dinousaur said...

E: Japp, även fast hon är så liten är hon så stor. Dagen gick bra. Rapport kommer.

 

Skicka en kommentar

<< Home