torsdag, augusti 21, 2008

Testing, testing

Hittade ett ganska roligt test när jag surfade runt bland de bokutmanade. Du hittar en länk till testet hos Mossfolk .


Enligt detta 41 frågor långa test är det det här som är jag:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

3 Comments:

At 11:57 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

"Uppmärksam på detaljer i det sociala samspelet"..... ujuj... då kunde du alltså läsa av en hel del vid sista bloggträffen... även om det var ett tag sen.

 
At 4:09 em, Anonymous Anonym said...

Åh, bloggträff...Det var evigheter sen sist, jag har inte varit med sedan Bysis...*suck*

Men du, annars låter det väl lite som du, eller hur?
Jag ha långt hår numera förresten...;o)

 
At 7:06 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Mamselamsen: Du anar inte... :-)

Maruschka: Mmm. Det börjar bli dags för en snart, tycker jag...
Ja, det stämmer väl hyfsat tycker jag. Även om jag inte är helt enig om det där med "välutvecklat sinne för form och funktion"...
Hmmm... långt hår... Låter kul! Jag har också mitt på utväxt...

 

Skicka en kommentar

<< Home