torsdag, mars 06, 2008

Pizza till frukost

Nu duggar sjukdomarna tätt i familjen. Liten Söt Sambo snörvlar, snorar, suckar och nyser men går till jobbet varje morgon ändå.
Och klockan 4 imorse vaknade Lilla Körsbärsblomman och la en pizza i sängen, min säng. Nu ligger hon däckad i rispuffen framför TV'n med lite lätt feber. Och jag hoppas, hoppas att det inte blir värre, eftersom vi ska åka till fjälls på söndag.

Är dessutom lite stolt över att jag hanterade hela kräksituationen själv (LSS vaknade knappt, bara vred lite på sig där han sov - i soffan) utan att få det minsta panik. Men stanken sitter fortfarande kvar i näsan...

Etiketter: ,

1 Comments:

At 9:32 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Ville bara berätta att jag släppt den där hemligheten på min sida. :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home