tisdag, februari 26, 2008

Bättre och bättre dag för dag

Det går framåt. Penicillinet gör verkan och Lilla Körsbärsblomman torde vara smittfri under dagen. Imorgon kommer jag att kunna arbeta utan att ackompanjeras av Cartoon Network och Nickelodeon.

Nya favoriterna heter Trollz: Onyx, Saphire, Ruby, Topas och Amber. Inte mina alltså. Körsbärets.

Idag var planen att gå på spelning och se en av mina kunder. Bokat med väninnan för en liten trevlig middag innan. Det gick åt helvete med besked. Eftersom Liten Söt också är bokad för kvällsaktivitet hade mormor vidtalats. Mormor är sjuk. Och farmor är sjuk. Bästa kompisens hela familj är sjuk. Så det blir bara till att stanna hemma. För den där Lille Söte kunde ju inte ändra sina planer. Grrrr.

2 Comments:

At 1:20 em, Blogger Gagga said...

Underbar bild! Älskar verkligen hennes figurer o att hon jobbar med skarpa färger. Ser att hon även nyttjar papperets båda sidor.
Önskar henne snabb bättring o hoppas på att få se fler bilder. Bodde jag närmre skulle jag ha ställt upp som barnvakt. Oj vad vi skulle ha ritat :)

 
At 7:57 em, Anonymous Anonym said...

Gagga: Tack! Suger åt mig berömmet! Jag sparar allt hon ritar nu. Det är så roligt att se hur hon utvecklar sina figurer.

 

Skicka en kommentar

<< Home