torsdag, februari 28, 2008

Dålig smak

Jag har en vidrig smak i munnen. Varje gång jag behöver komma folk in på livet, får jag ångest över dålig andedräkt.
Antagligen beror smak och odör på att jag också har streptokocker, ibland kan jag riktigt känna dom där gula plupparna i halsen, men de sitter långt ner, i svalget. Och de går inte att få bort. Och penicillin är ju dumt, så länge jag inte har ont i halsen. Det har jag inte. Jag bara har en vidrigt äcklig smak i munnen som inte vill gå bort...

Etiketter:

3 Comments:

At 1:09 em, Blogger maruschka said...

Isch, låter inget mysigt...Jag låg däckad förra veckan tillsammans med sonen som åkt på vattkoppor, han prickig, jag febrig...
Men min arbetsgivare ska väl vara nöjd då jag vabbade istället för att vara sjukskriven...;o)

 
At 9:42 em, Blogger Humlan said...

och jag anfölls av förkylning i går... stackars oss!

 
At 4:38 em, Anonymous Anonym said...

Maruschka: Såg bilderna på sonen. Urk. Been there, done that, tack och lov. Hoppas ni mår bättre. Kram på dig!

Humlan: Stackare. Krya på dig, vännen.

 

Skicka en kommentar

<< Home