onsdag, februari 21, 2007

Vidriga kvällspressen

Så var vi här i Gävle.
Och redan imorgon kommer man troligen att kunna läsa om min artist på löpsedlarna (eller möjligen på en specifik, vidrig kvällstidnings löpsedel).
Min kära, goa artist är en ärlig och rätt öppenhjärtig människa. Det, i händerna på en journalist som bara har löpsedlar och lösnummerförsäljning för ögonen, blir inte alltid helt rätt. Har spenderat hela eftermiddagen med att försöka ändra felciteringar och medvetna snedvinklingar. Vi lär troligen ha en helsida imorgon, och jag, som aldrig behövts tampas med dessa skvallertidningsskribenter, inser plötsligt - skvallerpressen skriver vad skvallerpressen vill... Vidrigt.

Etiketter:

1 Comments:

At 4:59 em, Anonymous Anonym said...

Någon löpsedel blev det inte här i min del av staden, men väl en helsida inne.

Det där är inget att göra nån sensationsartikel av tycker jag. C har berättat om det där för flera herrans år sedan i andra reportage i mer seriösa tidningar, och för sjutton gubbar, hon bär på en ny medlem till familjen just nu, och vem hade inte humör som gick upp och ner då magen blev större?*ler*

Nä, kör hårt, och var dig själv är budskapet hon sänder ut till mig iallafall. Go C go!!

 

Skicka en kommentar

<< Home