lördag, februari 17, 2007

Silikon

Funderar lite över fröken Gynning och hennes senaste bröstoperation. Enligt intervjuerna fattar hon inte själv varför hon opererade in silikon i brösten från första början. Visst, hon är en förebild och det är bra att hon visar att allt inte hänger på storleken på brösten.
Samtidigt kan jag inte låta bli att vara lite... fundersam. För nu är hon ju där hon velat vara, hon har tagit sig dit hon vill och får uppmärksamhet riktad på andra ställen än urringningen.
Frågan är om hon hade låtit implantaten vara kvar, om hon fortfarande hade varit på jakt efter jobb i mediasvängen?

Etiketter:

6 Comments:

At 9:23 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Självklart hade hon det.

Fast med eller utan bröst... jag har lite svårt för henne.

 
At 10:29 fm, Blogger Humlan said...

Tänkte något liknande själv.. ;-)

 
At 12:25 em, Blogger Tankevågor said...

Har också lite svårt för henne men OM hon skulle kunna få några unga tjejer att tänka om, innan de opererar in silikon så är det bra.

Nu ska vi se om det funkar att kommentera här....har försökt flera gånger.

 
At 6:29 em, Anonymous Anonym said...

Jag tror inte hon gjort det. Jag tror faktiskt hon hade haft dom kvar.

 
At 11:10 em, Blogger Batbut said...

Jag får lite assocciationer till en annan blondin, som figurerar här på bloggen. När det varit tyst ett tag så händer det nästan alltid något drastiskt... och så ökar efterfrågan... och besöksantalet.... Jag kanske tänker fel, eller så gör jag det inte *S*

 
At 12:53 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Mamselamsen: Hon syns och hörs och tar plats. På gott och ont.

Humlan: Du ser!

Londongirl: Det gick ju jättebra. Hoppas på fler kommentarer nu! :-)
Visst är det bra om hon får tjejer att tänka till lite extra. Samtidigt finns ju dom andra förebilderna kvar, dom som fortsätter tycka att vägen till berömmelse går genom våra herrtidningar. Om någon kan få DOM att tänka om, vore jag glad!

Bonita: Det tror jag med.

Batbut: Du är nog inte helt ute och cyklar, nu när jag förstår vem du menar... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home