söndag, februari 25, 2007

Helgen i bilder


Första dagen. Torr-rep (repetitioner utan kamera). C får lite panik när hon inte riktigt vet åt vilket håll hon ska gå...

Torsdagens presskonferens. Många var dom...


S D-F's låtskrivare, herr Hallström i en fajt med C's låtskrivare, Mattias under middagen i Gävle stadshus.

C's låtskrivare i djupt samspråk.

På TV4 Gävle gjordes en ganska uppsluppen och fnissig intervju på fredagen. Verona och hennes presstjej pratar med C.

Sarah, Sanna och Caroline.

Caroline petar tänderna medan Andreas fascinerat tittar på. Han var trött och kom sist av alla till intervjun, just in time...

En del fniss blev det...

Sarah börjar bli nervös men är glad ändå...


Sanna och Verona väntar på sin tur...

Glatt poserande utanför TV-studion. Min artist är kycklingen i mitten...

Frukost...

Smink...

En puss innan stundens allvar...

Blåsarna var inte sämre än att dom också kunde...

Min f d chef i samspråk med sitt ex, faktiskt...

Nerverna börjar göra sig påminda i logen strax innan direktsändningen.

Men visst hanns det med att posera lite...

Så även herr C...

...och den före detta chefen igen...

Andreas och hans gäng laddar inför direktsändningen. Och det gick ju bra...

Kaoset i Green Room efter sändning...

Och äntligen, äntligen fick mor och dotter träffa varandra.. Och en liten, tjock herre i sina bästa år ler lite finurligt vid sidan om...

10 Comments:

At 9:25 em, Anonymous Anonym said...

Du var grym! *bäst*

 
At 10:23 em, Blogger Humlan said...

Tack för rundvandringen!

 
At 10:55 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Tina: Jag? Jag är bara en promo-tjej... Men min artist var klart bäst!

Gagga: Jag trodde faktiskt Andra Chansen. Men Sarah var en skräll, faktiskt, låten var väldigt bra. Min söttjej var väldigt nöjd och glad ändå. Tror nog faktiskt att hon tycker att det är rätt skönt att allt blir normalt igen, så hon kan koncentrera sig på sina körer och skivan.

Humlan: You're welcome!

 
At 10:56 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Gagga: Dessutom var jag faktiskt lite fantastisk i min kommentar här ovan. Jag lyckades få in ordet 'faktiskt' tre gånger i stycket. Faktiskt riktigt bra!

 
At 8:53 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Tänk att amatörbilder är så mycket roligare än proffsbilder.

Din artist gjorde bra ifrån sig.... tack o lov för de avklippta strumpbyxorna. .-)

 
At 11:45 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Mams: Ja, det blir lite mer avspänt när det är amatörer i farten... Tack, jag tyckte hon gjorde ett av sina bästa framträdanden någonsin. Och dom där avklippta silverstrumpbyxorna var räddningen. Ett tag satt hon och pratade om att använda sin mans vita boxer-kalsonger... DET hade varit en grenchock, det!

 
At 12:52 em, Blogger Unknown said...

Jättekul att få se bilderna och läsa dina reflektioner!

Ibland känns det som att kvällspressen kommer att ta kål på sig själva genom att dra ut allt till sin spets så att alla med tiden lär sig att det inte går att lita på det de skriver. Det är tusen gånger mer givande att läsa din blogg än att läsa det tillfixade tramset i kvällspressen. Ändå läser jag kvällspressen också - fast verkligen inte allt.

 
At 3:31 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Åsa: Tack för dina snälla ord. Jag hoppas att "folk" inser och förstår att kvällspressen hela tiden ljuger och fabricerar och hittar på. Det är inte mycket som stämmer...

 
At 6:50 em, Blogger Tankevågor said...

Vilka härliga bilder! Hon var sååå bra! Trodde också hon skulle gå vidare....men håller med dig om Sarah som skrällde till med en riktigt bra låt också.

 
At 9:14 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Londongirl: Tack! Sarahs låt växte verkligen. Hon är en skön tjej, verkligen. Och har väldigt lätt till tårar... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home