fredag, februari 23, 2007

Dag 3

Nu börjar det pirra ordentligt...

Kommunen hade stor festivitet på Stadshuset igår kväll. Nästan alla var där; media, artister, kommunalfolk och såna som jag. Arrangemanget var väldigt påkostat. Herrar och damer i kläder från andra sekler, gycklare, jonglörer och akrobater. God mat, dryck och trevligt sällskap. Efteråt umgicks vi i hotellbaren och det slutade med att jag förevisade mitt partytrick (att sjunga Lilla Snigel med stängd mun) för ett par storögda åhörare. Ja, jesus...

Sent blev det, men det var oerhört trevligt och gemytligt. Lite trött är jag, eftersom jag nannade kudden ungefär halv tre. Sånt kan man ju inte tänka på just nu. Upp halv 8, väcka artist och bege sig till TV-studio för en mycket fnissig och rolig intervju med nästan alla deltagarna. Det är några stycken som är lite trötta idag... Just nu sitter Söt-andreas och gör en telefonare i en soffa här intill och det är lite sömniga ögon på honom.

Strax äver vi lunch och klockan 2 är det dags för nya kamerarep igen och därefter startar det första genrepet med publik. Nu smäller det snart. Gulp.

1 Comments:

At 11:24 em, Anonymous Anonym said...

Om lilla snigel togs fram har jag en rätt bra bild över läget! Massor av ehrm (får ju inte säga xxxxx xxxx då det betyder otur, eller nåt)positiva vibbar från alla fyrbenta och tvåbenta hemma hos kattgalningen i Nacka.

 

Skicka en kommentar

<< Home