lördag, oktober 07, 2006

Mäss-slut

Det är slut, det är slut, det är över nu. Jag minns inte vem det var som sjöng det, men det är vad jag gärna vill stämma upp i just nu, medan jag sitter här och stinker wokad älg, whiskey och humle. Det är över nu.

Jag har inte mycket till övers för fulla människor, särskilt inte när jag är helt nykter själv. Dom är bara jobbiga. Det var många fulla människor på mässan när jag gick därifrån. Mycket stökigare än förra lördagen. Ett par gånger vägrade vi t o m servera. Fick dessutom ett helt gäng mc-killar som stammisar vid vår monter, som tydligen fattade tycke för mig och kom tillbaka precis hela tiden. Ingen annan vågade gå fram så länge dom stod där...
Well, det lägger vi bakom oss nu. Ska först försöka landa med mina bultande fötterna på hemmajord igen. Sen ska jag tryna som den lilla gris jag är.

1 Comments:

At 10:19 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Att stå på "andra sidan" bardisken är inte alltid kul... speciellt inte efter midnatt, när alla karlar tycker att de är skitsnygga och skitcoola.

 

Skicka en kommentar

<< Home