fredag, oktober 06, 2006

Lite om lite

Har inte ens börjat jobba på mässan än, och jag har redan ont i ryggen och fötterna... Jag vet, man ska inte klaga, men nu blev det så ändå.
Oh, well. Håret är numera kolsvart i alla fall. Och jag har gått ner fem kilo.
Och "mitt projekt" fick en helsida i Filipstads tidning.
Och på fredag åker jag till Karlstad.
Och Calle Bildt blev ny utrikesminister. Jag gillar Calle. Han är bra. Torr men bra. Och jag tror att han är aktad och respekterad ute i världen. Bra val, Fredde!

5 Comments:

At 1:18 em, Blogger Cornelia said...

Jag håller med om Carl B. Honom behöver vi inte skämmas för.

Vad kul att det går så bra för dej. heja. Du är jätteduktig. Men glöm inte äta (som min mamma skulle säga).

 
At 1:44 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Nämen.... fem kilo! Nu måste du väl nästan vara mager va?

 
At 2:17 em, Blogger superkryp said...

Det var nog det bästa valet, ja.

Fem kilo! Oj. Bra jobbat, för du ville gå ner, va? :)

 
At 5:01 em, Blogger Humlan said...

Ens rygg och fötter kan verkligen bråka med en... Men du får försöka tänka på försvunna kilon och fina hårfärgen. (Och hoppas att det hjälper!)

Jo, jag tror också att det blir bra med CB, och lite skönt att han (=FR) vågade valet.

 
At 11:27 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Cornelia: Ja, heja mig! Tack! Men inte glömmer jag äta. Äta är gott!

Mams: Njae. Mager blir jag nog aldrig (igen).

Superkryp: Tack. Ja, jag vill inte ha tillbaka dom. Kilona alltså. Någon som vill köpa? Billigt?!

Humlan: Hihi. Det hjälper säkert!

 

Skicka en kommentar

<< Home