tisdag, juli 11, 2006

Jag och Micke P, igen

Men, va'ere frågan om?
Inatt hände det igen - vi föll för varandra, monsieur Persbrandt och jag! Vi stötte ihop på tågstationen vid Slussen, han var farligt sliten och bakfull och iklädd Gunvalds beige trenchcoat. Efter en hel massa menande ögonkontakt började vi prata och sedan var det liksom vi. En väldigt platonisk relation, mycket utmanade blickar och sånt, men jag minns inte ens lite hångel (grymt besviken!). Vad jag kan erinra mig var det ingen lätt relation; min kompis var inte helt inne på samma linje som jag.
Jag måste sluta se Beckfilmer. Jag känner mig riktigt besatt.

7 Comments:

At 2:51 em, Anonymous Anonym said...

Psst! Det är Mikael Persbrandt-dokument i Aftonbladet Klick idag ;-)

 
At 5:06 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Vad är det som är så himla speciellt med honom?

 
At 5:15 em, Blogger superkryp said...

Mycket oroväckande! ;)

 
At 7:01 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Jenny: Örk, det räcker med att ha honom på nätterna. Men tack för tipset.

Sandra: Hopefully not. Eller kanske en lite hetare en, då... Sen får det vara bra...

Mams: Han är grym, bara!

Superkryp: Indeed. Jag skyller på värmen.

 
At 12:55 fm, Anonymous Anonym said...

han måste ha det väldigt arbetsamt...alla dessa fantastiska kvinnor som får vara med om så mycket...både i dröm och saga..

 
At 8:30 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Lena: Det är inte utan att man undrar hur han hinner med... :-)

 
At 10:00 em, Blogger Cornelia said...

Mmm han är inte så dum i fantasin, men i verligheten är han nog för mycket.

 

Skicka en kommentar

<< Home