tisdag, maj 02, 2006

Något mindre major fuck-up

Problemet löst.
Vår artist, som Fyran trodde skulle medverka imorgon onsdag, kommer av förklarliga skäl inte att medverka. Utgår gör också hennes, från min sida, bokade fyran-framträdande på torsdag. Alltså, den finska dragspelsdrottningen får sova skönhetssömn dagen efter sin konsert.
Ersättare är däremot ordnad nu, så de slipper stå utan musik i morgondagens program.
Och jag måste helt plötsligt gå upp i svinottan, redan om ett par timmar måste jag kliva ur sängen, och hålla onsdagsmorgonens artist mentalt i handen.
Så nu - natti, natti!

3 Comments:

At 9:40 em, Anonymous Anonym said...

Synd att jag inte har fyran här i Oslo...för jag är uppe tidigt och lite musik till pulvekaffet är en bonus!

 
At 9:45 em, Blogger Humlan said...

Oj, hoppsan! Nu hoppas vi att du hinner somna innan du ska vakna och inte sover stående i TVstudion...

...det är nästan så att jag måste gå upp och titta efter, vad det är för artist... :-)

 
At 7:22 em, Blogger Bloggblad said...

Jag som aldrig nånsin sett på morgonteve blir också jättenyfiken.
Hoppas det gick bra - för nu är det ju redan försent att hålla tummarna.

 

Skicka en kommentar

<< Home