tisdag, mars 07, 2006

Magtryckare au naturelle

Etthundra.
Det känns åtminstone bra när det svider fint i dom numera rätt obefintliga magmusklerna efter den hundrade sit-up'en. Nuförtiden ligger dom väl inbäddade i ett skyddande lager kramvänlig, knådbar hud. Om nu bara den här vidriga snön kunde packa sig långt, långt härifrån; då kan jag plocka fram min gamla Skeppshultare ur cykelförrådet igen och trampa över bron varje morgon. Kanske, kanske kunde man få någorlunda fason på Barba Kropp tills det är dags att fara till Spanien i september? Det är ju inte roligt att bada i vassen v a r j e sommar...

7 Comments:

At 11:10 em, Anonymous Anonym said...

Alltså jag SKA börja träna..jag ska...jag ska. Inte ens vass räcker!

 
At 7:17 fm, Blogger PGW said...

Barba kropp ... hehehe bra uttryck :-))

 
At 7:33 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Kapple: Vi får peppa varandra! Personlig tränare via blogg? "Ja kom igen nu! En till bara, du klarar det, ta iiiiiii!"

PGW: Hihi. Det finns flera: Barba Tjock, Barba Fett, Barba Snygg, Barba Aprak... :-)

 
At 8:40 fm, Blogger Ilva said...

Biggis, jag har gett upp och visar numera gladeligen upp mig med alla skavanker sasom FETT och CELLULITER!! Om jag inte gjorde det sa skulle jag ju ha gatt o fegat hela mitt liv o sa vill jag inte do! sa kom igen, trana men strunta i vassen

 
At 8:47 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Ilva: Jag är inte feg. Jag visar mig ute varje dag, ju!

 
At 8:55 fm, Blogger Ilva said...

UTAN KLADER??? I KYLAN??? Tacka fan for att du blir sjuk!!

 
At 9:17 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Ilva: Man får gå fort, då blir man varm.

 

Skicka en kommentar

<< Home