måndag, februari 20, 2006

Blogg-koma

Vad ska jag klämma ur mig som skulle kunna vara av intresse för eventuella läsare av denna blogg? Jag har ingen som helst inspiration och saknar blogg-virke.
Någon som skulle kunna vara intresserad av att höra om att jag blev sådär fjortonårsrund under fötterna i fredags, som man blev för 10-15 år sedan, när man var hyfsat "med i matchen".
Vem skulle vilja höra om mitt onda, lätt förtvinade huvud dagen efter, det där onda huvudet som kändes som en kort, tjock och slingrande larv som just höll på att förpuppas, och som krävde två Ipren och en hel massa vätska för att hamna på plats igen. Gärningen att kliva ur sängen klockan 11 kändes som en kandidat till något fint och hedervärt pris.
Nej, jag tror att jag hoppar över det.

6 Comments:

At 1:43 em, Blogger Lyckliga Grodan said...

låter spännande.. det var ju det jag hade tänkt göra i fredags.. men jag ballade ur.. som vanligt.. tog ett glas vin.. och gick och lade mig..

jag borde nog vara mer med dig tror jag.. det verkar roligare..
:)

 
At 1:46 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Grodan: Det VAR spännande. Och kul. I fredags. I lördags när jag vaknade var det inte ett spår skoj, och då önskade jag att jag låg, utrotningshotad, någonstans under en mossig sten i utbygdsskogen.

 
At 2:57 em, Blogger Bloggblad said...

Visst är det intressant...:) Så kan vi som inte var fullt så fyllda känna oss präktiga och duktiga...
Förresten ska jag ner till systemet sen och köpa matsäck till min "kurs"...*fniss fniss*

 
At 3:22 em, Blogger Lyckliga Grodan said...

vi utrotningshotade kan byta plats med er moderna emellanåt, men inte när ni är bakfulla..tack..
hihihi

 
At 10:13 em, Blogger Batbut said...

Bildbevis tack!Innan, under och efter

 
At 10:47 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Bloggblad: Och vad blev det i matsäcken, oh du inte ett dugg präktiga kvinna!?

LG: Näe, då vill jag inte ens byta plats med mig själv!

Batbut: Sorry, no can do!

 

Skicka en kommentar

<< Home