måndag, februari 13, 2006

All work and no play

Träffade som hastigast en kär vän idag. Vet att hon jobbar, pluggar och dessutom gör en hel del ideellt arbete på den extremt limiterade fritid hon har. För att tynga henne än mer har jag nu dessutom försett henne med jobb, och efter att ha träffat henne får det mig att vilja ta tillbaka det där jobbet. Jag är lite rädd för att hon tar på sig för mycket och inte tar hand om sig själv. Slarvar med maten, röker för mycket, jobbar sent och sover dåligt.

Jag önskar att vi kunde ses mer.
Och göra andra saker än att jobba.

2 Comments:

At 2:15 em, Anonymous Anonym said...

gulle dig vännen :-) haha jag måste ha sett överjävlig ut rent ut sagt! dags för en total makeover
kramar

 
At 2:43 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Puss gullgumma! Även om det låter hårt, så HAR du faktiskt sett piggare och fräschare ut... Ta hand om kroppen, raring!

 

Skicka en kommentar

<< Home