fredag, maj 20, 2005

Bloggabstinens

Oj! Se på den berömde fan. Jag har inte bloggat på hela dagen. Jag har jobbat. Och jobbat hårt, minsann. Man ska väl göra åtminstone lite skäl för lönepengen som snart trillar in.
Så nu sitter jag här, på min lunch, och gör åtminstone ett litetlitet inlägg. Det är kul att skriva...

Lyssnade just på Rafael Edholm som var gäst hos Lantz i P3 (fast man slipper flamsiga Annika och måste istället dras med buffliga Pontus) för att göra reklam för "Komplett galen". Jag har haft någon konstig förutfattad mening om både honom och hans fru, Görel. Han har i mina ögon verkat vara en ganska pretentiös typ, som tagit sig själv på största möjliga allvar. Nu har jag ändrat mig. Han var faktiskt ganska upplivande och skojsam. Den förutfattade meningen om hans fru står dock kvar...

Nu ska jag smyga ut och tjyvröka en Camel Blue.