torsdag, augusti 14, 2008

Lycka

Bloggen går på halvfart medan jag själv är mer speedad än någonsin.
Dagarna och livet rusar i hundranittio men jag har god styrfart och känner mig fri, levande och tillfreds med det mesta. Livets små problem består av en cykel med punka (som nu faktiskt t o m är lagad), en trasig tvättmaskin och ett för tillfället gravt ostädat hem. Jag kan inte klaga. Jag ska inte ens klaga.

Det enda tråkiga med en lycklig tillvaro, är att bloggen blir så ytlig, trist och innehållslös. Den fyller sitt syfte bättre när man känner sig deppig och behöver ventilera.

Man kanske skulle gå en trappa ner, till Liten Söt Sambo, och starta ett gräl eller nåt?

Etiketter:

2 Comments:

At 9:08 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Om din är ytlig och trist.... vad är då inte min? :-)

 
At 2:10 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Mamselamsen: Du är ju åtminstone rolig och frispråkig. Jag är bara... trist.

 

Skicka en kommentar

<< Home