tisdag, juni 24, 2008

Far och fläng

Det rör på sig - hela tiden.
Imorgon bitti sitter jag troligen i en spritsponsrad bil på väg till Göteborg. Mu5tA5ch spelar på Liseberg och håller avskedsfest senare på kvällen, för bandmedlem som lägger av. Det har tjatats om min närvaro från flera håll. Åh, det är så pajjigt att man är så populär och eftertraktad...
Oh, well. Skämt åsido. Riktigt så poppis är man ju inte. Men det är bra med uppsökande verksamhet när det gäller ens egen verksamhet och jobb. Dessutom har jag en hel massa resande att ta igen på Liten Söt Sambo, som brukar vara den som flyger och flänger i den här familjen.

Etiketter: ,

2 Comments:

At 6:43 fm, Anonymous Anonym said...

Nu vet jag någon (typ min sambo) som blir grön av avund... :)

 
At 8:21 em, Anonymous Anonym said...

Mimmi: :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home