söndag, juni 15, 2008

En bild säger mer än tusen ord...

Mitt på dagen hade vädret väldigt svårt att bestämma sig.
Här lirar S4h4r4 H0tn1ghts.

S4h4r4 H0tn1ghts - inga direkta favoriter och emellanåt lät det rätt taffligt.
Sorry.

S4h4r4 H0tn1ghts - kommenterade publikresponsen: "Ni bevisade just att det var smart av oss att välja bort Småland i år."

Det rådde inget tvivel om vem som sponsrade VIP-backstagen.

Herr Gomez ville definitivt inte vara med på bild. I musikbranschen har han varit i många, många år. Nu har han sadlat om och är numera i restaurantbranschen.

Sponsorrepresentant flankerad av - om jag inte hörde helt fel - systerson (till vänster) och äkta mannen till höger.

M4ndo D1a0 levererar som vanligt rockröj.

M4ndo D1a0

M4ndo D1a0. 8jörn D1xgård är nygift.

Som sagt, sponsorskapet var lättidentifierat.

Mister Jack stod i dörren och hälsade välkommen alternativt avvisade överförfriskade.
Våra "värdinnor" som hjälpte till att ragga band till vår talangtävling.
Rockmusiker (t v M4ts som lirar i M4rys1im och He11singl4nd Und3rgr0und), i mitten Jochum som lirar bas. Entusiasten till höger har jag helt tappat namnet på...

...jag undrar om inte jag (och de som jag skvallrat för) var den enda som såg när de kom - Th3 H3114c0pt3rs. Killarna i bandet är alla ruggigt flygrädda, så därför blev det bara ett kort varv runt festivalområdet.
Cloffe - alltid glad och redo för party...

Närmare än så här tog jag mig aldrig Th3 H3114c0pt3rs spelning.
Men publiken hade kul... trots att Sverige just förlorat mot Spanien...

Festligt, folkligt, fullsatt på VIP-området.

Rockposerna stod som spön i backen...

...hela tiden...



Alla festivalområdens baksida - bajamajorna är aldrig, aldrig någonstans trevliga...

Glada miner bland sponsorerna.

Stockholms klubbfolk.
Stockholms klubbfolk, del 2.

Jag sa ju det... rockposerna duggade tätt... Här under Qu33ns 0f Th3 St0n3 4ge.

Jag träffade världens längsta man på Qu33ns 0f Th3 St0n3 4ge.
Jag räckte honom till midjan...

Nämen... Slaktar'n! Tillsammans med Nicke.

Skäggiga män fanns det även på den här festivalen.

Medan andra ville visa andra håriga sidor...

D4vid Gr0h1 - han är också skäggig. Och skitsnygg!

F00 Fight3rs.

F00 Fight3rs - veckans röj!

F00 Fight3rs

Andra gick igång på väskor...

M1c från Eur0p3 i sällskap med... någon...

Etiketter: ,

3 Comments:

At 12:33 fm, Blogger superkryp said...

Åh, vad roligt med så många bilder! Jag är inte alls inne i en hårdrocksperiod, så jag hoppade över tillställningen.

Du är så smart som trixar med namnen så där. Ha ha.

 
At 2:00 em, Anonymous Anonym said...

Superkryp: Bilder är kul. Jag ska försöka fortsätta lägga in fler bilder framöver. Det kan ju bli lite trist i längden med bara text.

 
At 2:10 em, Anonymous Anonym said...

Superkryp, igen: Visst är jag smart! :-) Nu kan "dom" ju googla hur mycket dom vill; dom hittar mig aaaaaldrig...

 

Skicka en kommentar

<< Home