tisdag, februari 12, 2008

Radiorunda

Upp ur sköna, varma sängen klockan 05:30 imorse, för att hinna hämta musiker och utrustning i Hjorthagen. Eftersom jag har lokalsinne som en senildement etthundratreåring och dessutom aldrig varit i Hjorthagen, var jag ute i god tid. Tur var det, eftersom jag tog en ofrivillig vända ut på Lidingö (vägtullarna tjänade en och annan extrakrona på mig idag!) och slutligen fick guidas via mobiltelefon den sista biten. Fan, vad svårt det ska vara att hitta i den här stan!

Det slutade trots allt fint, vi fick t o m lite tid att ta en kopp kaffe och varva ner och framträdandet i radio gick fint.
Nu sitter jag här och längtar tillbaka till den där sköna, varma...

Etiketter:

3 Comments:

At 7:31 em, Blogger Klimakteriehäxan said...

Känner igen det där. Trots urriven telefonkatalogskarta (den bästa) och uttryckliga råd om hur och var man ska svänga så är det skitsvårt att hitta i Stockholm!

 
At 10:23 em, Blogger e said...

05.30??!! Burr.

 
At 11:28 em, Anonymous Anonym said...

Klimakteriehäxan: Skönt att det finns fler än jag som har tjabbigt lokalsinne. Min nästa investering kommer definitivt att bli en GPS!

E: 05:30 är ingenting jämfört med att göra Nyhetsmorgon. Då är det TRE timmar tidigare...

 

Skicka en kommentar

<< Home