torsdag, januari 03, 2008

Toppjobb

Skönhetsmissen som gjorde en direktsänd dundermiss och nu setts av 21 miljoner människor på Youtube påstås ha blivit erbjuden ett toppjobb. När jag tänker 'toppjobb', går mina tankar i banor som t ex VD på Microsoft eller högt uppsatt chef inom NASA. När jag läser i pressmeddelandet hittar jag följande:

"Caitlin har nu erbjudits en återkommande roll i en komediserie på tv. Hon har varit med i en rad amerikanska talk shows och skrivit under ett fett kontrakt med miljardären Donald Trumps modellagentur."

Och vilket var toppjobbet??

4 Comments:

At 4:15 em, Blogger PGW said...

Toppjobbet var av oanständig karaktär och gick inte att beskriva i tryck? ;-)

 
At 5:26 em, Blogger superkryp said...

Alla ovanstående... tyvärr! :)

 
At 10:41 em, Blogger Tutte i blåbärsskogen said...

Jösses!

Jag hade ett toppjobb idag! Bar ut granntantens sopor, som stod utanför hennes dörr.

Det var ett toppjobb, för jag kände mig så snäll efteråt.

/Mamselamsen

 
At 8:50 em, Anonymous Anonym said...

PGW: Förmodligen.

Superkryp: Jag vet. Jag bara tycker att det sån oändlig skillnad på Toppjobb och 'toppjobb'.

Mams: Det gjorde du bra! ett riktigt toppjobb!

 

Skicka en kommentar

<< Home