tisdag, januari 29, 2008

I huvudet på Gammelmamman

Försöker komma till ro framför TV'n. "I huvudet på Gynning" är nog inte rätt nedvarvningstaktik, är jag rädd. Den läckra blondinen framför klagomuren. Shit, man är ju rädd att hon ska starta ett krig, eller nåt... Jag har också varit i Israel. Inte fullt lika mycket "hallelujah-moment" som fröken Carolina upplevde. Läs gärna om mitt möte med Jesusalem. Ett lite mer "shit-now-I'm-dying-moment"...

Har en extremstressig dag framför mig imorgon. Måste hasta iväg till CD-fabrik i Kista och hämta nypressade skivor, som sedan ska packas och skickas till recensenter på våra kära lokal- och dagstidningar. Dessutom tänkte jag hinna förbi radiohuset och lämna några stycken där. Innan jag åker till simskolan med Lilla Körsbärsblomman klockan 16, måste jag försöka få något i magen. Och så kanske jag behöver klämma in en grafisk formgivare däremellan.

Jösses, det är ju bara att hoppas att man kan hålla ögonen öppna senare på kvällen. Liten Söt Sambo är på intågande från Cannes...

Etiketter: ,