måndag, januari 28, 2008

Sju sanningar

Sju sanningar om mig, på begäran av Sandra. Känns som om jag känner igen många av dom här sanningarna. Får väl komma upp med något, chockerande, nytt. Märker också att jag är så negativ hela tiden, och det försöker jag jobba med. Därför klämde jag ur mig något positivt också.

1) Är lätt fobisk när det gäller tandläkare, spindlar och kräks. När det gäller det sistnämnda kan man förresten stryka 'lätt'...

2) Är inte helt nöjd med min profil. Näsan sticker ut lite mer än vad som är önskvärt. Den har också en tendens att ibland läggas i blöt.

3) Jag har varit otrogen. Flera gånger. Inget jag är stolt över men jag skyller på orätta förhållanden och dålig självkänsla. Idag behöver jag inte bli bekräftad på det viset.

4) Jag kan inte laga mat. Alltså, jag menar det. Jag K-A-N inte laga mat.

5) Jag har en hemlig dröm att lära mig spela trummor.

6) Jag gillar inte att köra bil i kombinationen regn och mörker.

7) Jag gillar att vara snäll. Jag önskar att världen var full(are) av snälla människor.

4 Comments:

At 8:58 fm, Anonymous Anonym said...

Du, inte flr att jag på nåt sätt vill knäppa dig på näsan, men den där drömmen är inte hemlig längre. :)

 
At 10:02 fm, Anonymous Anonym said...

Sandra: Underbart! Kanske någon hugad trumlärare hör av sig och vill ge mig (gratis) lektioner. Trumpinnarna har jag redan!

 
At 11:17 fm, Blogger Laberri said...

Om det är nått som du utstrålar så är det snällhet. Snällhet med en näsa som sticker ut lite. Inte dumt.

 
At 12:16 em, Anonymous Anonym said...

Laberri: Tack söta Laberri. Du utstrålar också en hel massa saker. Styrka, mod. Och vänlighet. Och lite disco... :-)
Jag hoppas jag kan utstråla snällhet utan att gränsa till dumhet.

 

Skicka en kommentar

<< Home