tisdag, december 04, 2007

Sju-lista

Blev utmanad av Sandra om en önskelista.
Låter som en lagom sysselsättning såhär en tisdagkväll. Here we go!

Så här gör ni: Skriv en önskelista med sju önskningar. Motivera dem, kort eller långt.Tagga sju bloggare som ska göra detsamma.

1) Att Lilla Körsbärsblomman ska komma in på vald sexårsverksamhet. Snääälla Tomten, det är egentligen det enda jag önskar mig för nästa år.
2) Att någon uppfinner ett vaccin mot Galna Kräksjukan. Fatta så mycket ångest och oro som skulle försvinna!
3) En väldigt pk önskning, men jag önskar faktiskt att min familj, släkt och mina vänner kommer att vara friska och krya, alltid.
4) Ett 2008 med fortsatta roliga uppdrag för mig och företaget, så att vi får mat på bordet och hyran betald (även om jag nu inte står för alla inkomster i hushållet).
5) En resa, kanske? Resor är alltid trevligt. Trots att man måste stå ut med att flyga...
Öööööh, så svårt det var, det här...
6) En skön, varm och lång sommar. Det borde vi väl vara värda, efter en blöt och lång vinter?
7) En god jul! Åt alla.

Så. Nu vill jag se vilka sju önskningar Batbut, Fika Lite, Albatrossen, Londongirl, Gagga, Humlan och PGW kan sitta och klämma på!

Etiketter:

6 Comments:

At 10:28 em, Blogger Humlan said...

Här ringer telefon, måste hinna i fatt på nätet (fyra dygns tekniskt strul hos leverantören) och jag är trött, min lista kommer i morgon.

 
At 10:31 em, Anonymous Anonym said...

Humlan: Men kära, det är absolut inget tvång... Sov gott och ta det lugnt med telefon och teknikstrul!

 
At 10:27 fm, Anonymous Anonym said...

Kan du inte se kräksjukan som en gratis tarmrensning bara...? :)

 
At 8:34 em, Blogger e said...

Fäääärdig!

 
At 6:28 em, Anonymous Anonym said...

Sandra: Haha. Du menar att det alltså finns människor som frivilligt BETALAR för tarmrensning?

E: Fiiint!

 
At 12:57 em, Anonymous Anonym said...

Japp.

 

Skicka en kommentar

<< Home