fredag, juli 06, 2007

Tantsjuk

SkönhetMedan Liten Söt Sambo satt framför datorn och jobbade, hamnade jag av en slump i soffan strax intill, framför filmen "Elisabethtown". En hyfsat bra film, som definitivt lyftes av Susan Sarandon (som vilken annan film som helst hon är med i, jag tycker hon är helt fantastisk!) och inte minst, mycket överraskande, Orlando Bloom. Däremot har jag aningen svårt för Kirsten Dunst, i den här rollen tycker jag hon var på gränsen till irriterande...

Och jag inser och jag erkänner: jag är tantsjuk. Jag gillar pojkar. Unga pojkar. Alltså, vi pratar inte tjugoåringar, men definitivt killar som är yngre än jag själv. Dessutom inser jag att jag föredrar en viss look. A*J är antagligen Sveriges vackraste pojke och Orlando är ju inte så tokig, han heller.
Och den där pojksjukan blir än mer tydlig och glasklar, när jag faktiskt lever ihop med en yngre man, som dessutom är väldigt lik Orlando Bloom (fast mer i rollen som Legolas).

Ja, jävlar.

Etiketter: ,

4 Comments:

At 4:17 em, Blogger Humlan said...

Hmmm,,, JAG klargar inte på din smak! ;-)

 
At 4:18 em, Blogger Humlan said...

"klagar" ska det ju va'

 
At 12:54 fm, Blogger superkryp said...

A*J är gullig men vääääldigt liten.

 
At 10:53 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Humlan: Visst har jag fin smak. Jag gillar bara det bästa!

Superkryp: Men öh! Det passar ju mig perfekt. Då slipper jag stå på tå om jag vill hångla.

 

Skicka en kommentar

<< Home