onsdag, maj 23, 2007

Torsdagseskapader

Jobb och slit. Medgång och motgång. Det är väl antagligen så det ska vara. Så att man lär sig att (arbets)livet inte bara är en dans på guldskivor... förlåt, jag menar rosor.
Fått en förfrågan om en intervju för en högskoleuppsats. Gulp. Vad för vettigt kan jag ha att tillföra, som jag dessutom måste stå för sedan?

Imorgon blir det tidig uppstigning, nästan med tuppen.
Min käre, värmländske trubadurpoet kommer för att medverka i diverse morgonprogram på radio (lyssna gärna på M*o*r*r*o*n*Z*o*o kl 08:30, eller varför inte P*3 Morron*passet 09:15) inför den stundande turnén i augusti.
Från klockan 11:30 befinner vi oss för en presskonferens på Mosebacke, där det även kommer att framföras musikaliska verk och minglas med lite artister, press-, radio- och tv-folk. Har du vägarna förbi - kom, vetja!

Och flakmoppen är kirrad. Det är nästan som trolleri.

5 Comments:

At 4:10 em, Blogger Laberri said...

Skulle man kunna få sig en tur på moppen måntro?

 
At 9:44 em, Blogger Gagga said...

Attans, jag missade det, fast jag visste...arrrrrggh. Radioprogrammen alltså..

 
At 9:46 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Laberri: Om du kommer i augusti kirrar vi det!

Gagga: Det går att lyssna i efterhand, på båda stationerna.

 
At 10:59 em, Blogger Batbut said...

Det kostar att ligga på topp!...*s*

 
At 11:03 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Batbut: ...och det ska komma från dig... :-)
Hoppas du mår bättre, kompis!

 

Skicka en kommentar

<< Home