tisdag, maj 29, 2007

Oväntade utgifter

Oj. Sprang på en pocketboks-kampanj på CDON och köpte tre böcker som jag inte alls visste att jag ville ha.

Khemiri, Jonas Hassen - Montecore : en unik tiger
Bryson, Bill - En kortfattad historik över nästan allting
Oates, Joyce Carol - Älskad, saknad

Nu är mina bokhyllor fulla av olästa böcker, bl a dom två Stieg Larsson som jag länge, länge sett fram emot att läsa men av olika anledningar sparat.
Bäst jag går och lägger mig och försöker läsa ut Åsa Larssons "Det blod som spillts".

Etiketter:

3 Comments:

At 11:37 fm, Anonymous Anonym said...

Men är det inte underbart att ha ett helt bibliotek att välja på!? Så har jag gärna hemma. Jag beställer nästan alla mina böcker på CDon.com tycker dom är kanon-bra och super-priser!

 
At 9:43 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Miabrescia: Det tråkiga är ju att man har så lite tid över att läsa. Fast det går å andra sidan i perioder. Ibland läser man/jag ofantligt mycket och sen blir det låååånga perioder utan läsning alls. Roligast är ändå att Liten Söt Sambo, som inte läst en vettig bok i hela sitt liv (om man inte Dean R. Koontz samtliga böcker som vettiga) upptäckt litteraturen, genom ljudboken.

 
At 10:41 fm, Blogger Catherine said...

jag läste "män som hatar kvinnor" och läste av någon anledningen igenom hela men led samtidigt.

Så spar dem du, resten av ditt liv haha

 

Skicka en kommentar

<< Home