måndag, maj 28, 2007

Skev är tiden

Jag vet inte vad det är, men tiden går så jäkla mycket fortare, nu när jag sitter hemma och jobbar. Helt plötsligt har dagen bara gått, och jag tycker inte att jag fått nå't som helst vettigt gjort. Jag försöker allt vad jag kan att bortse från lockande, pockande disktravar, nytvättade ovikta kläder, dammråttor och kelsjuka katter utan bara fokusera på jobbet. Lik förbannat är klockan helt plötsligt fyra, och det är tid att hämta Lillskrutt.
Det är däremot inget jag vill bortse från.

2 Comments:

At 6:18 em, Blogger Humlan said...

Hur är det nu... Tiden går fort när man har roligt..

Och kelsjuka katter kan vara svårt att bortse ifrån..

 
At 11:58 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Humlan: Jo, kelsjuka katter tenderar att ta över. Allt. Framförallt tangentbord.

 

Skicka en kommentar

<< Home