fredag, april 27, 2007

Lyxig frukost

Ibland är det skönt att unna sig. Trevligt sällskap, god, dyr hotellfrukost och lite skvaller.
Jag vet numera kanske lite mer än jag ville om väninnans pojkväns skandalösa ex, mitt ex, insiderhärvan, väninnans gamla ex (som plötsligt kom fram och presenterade sig) och därefter med viskande röst blev omtalad som "han är sämst i sängen av alla killar jag har legat med! Alltså, han är beyond sämst!".

Att träffas ett par gånger om året på det här viset är rätt mysigt. Jag tycker mycket om den här tjejen och har följt henne genom åren - karriär, pojkvänner, familjeproblem och hennes irrfärder på Öfre... Hon är driven och duktig, och kan ibland uppfattas som... kanske lite... burdus, åtminstone med östermalms-mått mätt. Jag gillar henne. Dessutom har hon pussat Liam G. Bara det är ju värt all respekt.

Etiketter:

2 Comments:

At 1:23 em, Blogger Humlan said...

Låter som ett myckt trevligt sätt att träffas och uppdatera gammal vänskap på!

 
At 9:34 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Humlan: Det är det.

 

Skicka en kommentar

<< Home