fredag, april 20, 2007

Första veckan

Min första vecka som helt ensamstående - jobbmässigt, menar jag - är över.
Känns bra, även om jag har en sån där, liten gnagande känsla av... olust? Känner mig inte helt fit for fight. Jag har en konstig känsla i halsen och bröstet, som om jag håller på att tappa rösten och Har känt mig frusen i ett par dagar. Kan vara hstreptokockerna som spökar, men jag hoppas inte det. Orkar inte med några såna längre. Nu vill jag bara ha en lugn, skön och gosig helg. Tyvärr inkluderas jobb i densamma på söndag, men det borde funka ändå. Och måndagen är fylld av möten och utskick och uppföljningar och rundringningar och... Ja, ta mig tusan om det inte snurrar på!

Nu - helgtajm!

2 Comments:

At 1:56 em, Blogger Bloggblad said...

Stress? Det kan ta ner immunförsvaret?
Lycka till med dina uppdrag som Egen! Jag är imponerad av att du ger dig ut i den tuffa branschen!

 
At 8:21 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Tack Bloggblad. Och visst kan stress var en liten bov i dramat. Men det känns mycket bättre nu. Och jag slapp t o m jobb i söndags...

 

Skicka en kommentar

<< Home