torsdag, april 19, 2007

Från dåligt till bra

Har haft lite ont i magen över ett projekt som inte riktigt gått min väg. Inbillat mig att uppdragsgivaren inte är helt nöjd med det jag hittills presterat. Samtidigt kan jag ju inte tvinga fram ett media-intresse, och jag vill inte tjata sönder ett band bland kräsna musikjournalister, som helst vill upptäcka bra musik själva.
Igår fick plattan ett hjärta i DN och bra skriverier. Och jag träffade uppdragsgivare och band som berättade att dom är helnöjda med min insats. "Man glömmer så lätt bort att säga det, mitt upp i allt".

Faktiskt känns det mycket bättre nu.

2 Comments:

At 3:09 em, Anonymous Anonym said...

Tack för tipset om Laura, aldrig hört men den var underbar. Nu lägger jag din blogg i min favvolista och håller utkik efter fler tips!

 
At 6:08 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Göta: Åh, va' trevligt att vara någons favorit... :-) Tackar och bugar! Det dyker upp små tips emellanåt, kan variera genre-mässigt: allt från folkmusik till metal brukar det lyssnas på här...

 

Skicka en kommentar

<< Home