torsdag, april 12, 2007

Guiness Book Of Records - världens längsta blogginlägg a k a Bloggtåget

Mamselamsen, kära Mamselamsen!
Tack. Otroligt smickrad och glad att du vill ta med mig ombord på tåget. Och precis som du säger - det här kommer ju att vara världens längsta blogginlägg om bara några dagar...

Därför kommer jag att vara en riktigt tråkig typ nu. Ja, Mamselamsen - du kanske till och med vill kalla mig svikare. So be it. Just i det här fallet är jag en svikare. Jag löser ingen biljett. Tyvärr. Jag är en sån där som bryter kedjebrev också. Även om jag blir hotad med pest, landsförvisning och otur alla dagar under resten av mitt liv. I och med detta skulle jag också kunna säga till mig själv att jag har kommit en bit på vägen. Att våga säga nej, och faktiskt ta risken att bli hatad och stenad till döds. Nu tror och hoppas jag att det här avhoppet inte avskärmar mig från hela bloggvärlden. Men, vem vet, jag kan ha fel. Mina mest frekvent besökta bloggfavvisar, och dom är fler än tre, hittar hugade i min länklista här till höger.

Sorry, Mams!
(sanningen är egentligen att jag började, men när jag skulle ange en av mina favoriter, upptäckte jag att det låg en helt annan lista hos henne och då gav jag upp...).

4 Comments:

At 10:02 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Och du! Du har min fulla förståelse. Jag avskyr egentligen sådan här maratongrejor.

 
At 10:57 em, Anonymous Anonym said...

Jag läste precis ett inlägg av någon som menar att hela länktåget är en slags SPAM-pryl. Trist i så fall, för jag gick på det.
:-(

 
At 12:22 em, Blogger Tankevågor said...

Jag orkar inte heller det här. Jag har fått tre olika tåg till mig och det känns som jag hamnat i en järnvägsknut!

Vi står kvar på perrongen du och jag Biggis. ;-)

 
At 12:08 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Mams: Tack! *pustar ut*

Stellan: Någonstans var det exakt det jag trodde, också. Och det är av exakt samma anledning jag kategoriskt bryter alla kedjebrevs-kedjor. Så det så!

Londongirl: Här står vi och vinkar på varsin perrong. Hejhej!

 

Skicka en kommentar

<< Home