söndag, mars 11, 2007

Bisarr förmiddag

Under förmiddagen bevistade jag en något bisarr videoinspelning. Klockan halv tolv på förmiddagen fann jag mig stående bland utklädda människor med ridpiskor, strap-on dildos och sado-masker. Nej, det var ingen porrfilmsinspelning, bara en vanlig musikvideoinspelning. Så här säger regissören själv:

"(bandets namn) i en annars anonym köttbalett. Alla får dansa. Lås in era barn och släng deras ögon. Och era djur. Och vänner. Ribbah."

Jojo, gissa om vi kommer att få den visad någonstans... Not.

Dagen avslutades åtminstone käckt och trevlig med ett sen-lunch-besök hos min mor.
Och vad kan väl vara roligare än att avsluta dagen med att storhandla på Ica Maxi...

Etiketter:

5 Comments:

At 8:08 em, Blogger ... said...

En söndag i sällskap med ridpiskor, strap-on dildos och sado-masker låter onekligen ganska bizarr ja.

Varför gör man en sådan video egentligen? Om man sen inte får visa den ngnstans... *konfys*
Låter som ngt Aftonho... och Sexpr...skulle nappa på!

 
At 9:04 em, Blogger Humlan said...

Tjaaha, dina dagar är onekligen omväxlande..
Men jag instämmer med Kimmi, varför göra något som inte kan visas? Räknar man med att alla ska köpa den och titta på den privat?

 
At 9:41 em, Blogger Tankevågor said...

Men vad f.. Ursäkta men kom just på vad jag glömt idag....skulle åkt och storhandlat. Suck. Tur att det finns mat i frysen.

 
At 9:44 em, Blogger Unknown said...

”Lås in era barn och släng deras ögon” - känner inte spontant att jag blir nyfiken på regissören i alla fall.

:-|

 
At 11:33 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Kimmi: Mmmm. Tur att jag bara var där en halvtimme...

Humlan: Omväxlande var ordet.

Londongirl: Frysar är bra att ha. Vi borde ha en större, har jag just märkt.

Åsa: Förstår dig.

Alla: Allt handlar så klart om att väcka uppmärksamhet. Jag kan inte helt säga hur slutresultatet blir, men anstöt kommer den säkert att väcka, även om jag inte tror att den kommer att bli värre än något annat. Och visst kommer den att visas. Regissören har gjort (bra) videos tidigare och är seriös och jobbar med "riktig" film vid sidan av, så ett namn har han. Räkna inte med att jag länkar till den i bloggen, bara... :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home