fredag, januari 05, 2007

Schemalagd tid

Det ena infomailet efter det andra börjar droppa in i min mailbox, gällande tävlingsaktiviteten i Gävle den 24:e i nästa månad. Alldeles precis för en stund sedan kom schemat över hela upplägget onsdag-lördag. Här ska hållas torr-rep (låter nästan lite för ekivokt för min smak), presskonferenser, rep utan smink, rep med smink, rep med och utan kamera, smink- och håravstämning, genrep - många repändar att hålla repa... f'låt, reda på.

Faktiskt - det ska bli jättekul!
Och vilken skitbra merit för mig att ha varit med om...

3 Comments:

At 8:25 em, Blogger Bloggblad said...

Gud, så spännande! Och jag går och gläds i det lilla att en av mina tonsättare ska leda en kör i teve på söndag... även om de inte kommer att sjunga nån av mina texter så blir jag så himla glad när mina vänner är med i svängen.
Sen såg jag i en förhandsvisning att en av dem som sjungit in en demo med en av mina texter, ska vara med i Så ska det låta. Skitkul!
Och jag är så himla nöjd med att inte ens behöva byta ut raggsockorna för att kunna se dem!!!

 
At 8:40 em, Anonymous Anonym said...

Många ändar att hålla reda på. Men det blir säkert jättekul!

 
At 8:55 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Bloggblad: Ja, spännande är ordet. Och det är ju härligt att kunna glädjas åt vänners synlighet i media, om det nu är där dom vill synas. Och det lät skönt med raggsockorna!

Christina: Ja, många ändar är det - men än så länge *peppar, peppar* verkar vi vara på bana! Och under tiden har vi skitkul! förhoppningsvis. Om jag inte lyckas slita livet ur den stackars artisten innan festivalen...

 

Skicka en kommentar

<< Home