onsdag, december 20, 2006

Ctrl alt delete

Julledighets-koman har mig redan i ett fast grepp.

Det enda jag hittills lyckats prestera är en totalt intetsägande pressrelease om min melodifestival- och albumaktuella artist. Den har just skickats iväg till nära 700 mediamänniskor runt om i Sverige. Man kan ju alltid hoppas att dom befinner sig i samma läge som jag. Hjärnan är liksom... (mer än vanligt) bortkopplad. Det enda jag kan tänka på nu är vilka jag lyckats glömma bort att köpa julklappar till.

Nu blir det lunch; därefter mer koma.
Palt-koma.

2 Comments:

At 3:49 em, Blogger Bloggblad said...

Du har det inte som jag då, varje år när jag äntligen fått iväg mina julkor/brev... att de första tre som anländer har jag glömt skicka till... varje år.

 
At 2:35 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Bloggblad: Sånt är rätt typiskt, och det är därför jag aldrig skickar julkort. Till någon.

 

Skicka en kommentar

<< Home