onsdag, augusti 16, 2006

Besatt

Jag borde packa.
Jag borde sondera terrängen inför företagsuppstartandet.
Jag borde vika tvätt.
Jag borde dammsuga.

Det gör jag inte.
Inte.

Nänä. Här sitter jag. Och är besatt.
Det där jäkla "kulspelet". Det går bara inte att sluta! Jag sitter och skjuter kulor hela dagarna. Hela kvällarna. På jobbet. Hemma. I drömmen. Nu har jag dessutom kommit så långt, att jag ett par gånger skjutit bort alla bollar. Jag vann! Utmaningen nu är att få spelet att "gå ut" varje gång. Det går fan inte!

Jag borde verkligen packa.

5 Comments:

At 10:05 em, Anonymous Anonym said...

Aj, Aj. Jag sparkar dig i rumpan och säger: Börja packa, tvätta!

 
At 10:36 em, Blogger Cornelia said...

Och nu lurade du mej att göra samma, men jag borde sova.

 
At 7:54 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

ALDRIG jag tänker klicka på länken... ska ju snart iväg och jobba!

 
At 1:36 em, Blogger Humlan said...

Hemma från kryssning, borde packa upp... ska bara läsa ifatt lite först... ska INTE trycka på länken!

Trevlig resa om vi inte hörs innan du far... eller har du redan farit?

 
At 7:09 em, Blogger Lyckliga Grodan said...

men du borde prova makos...

http://www.gamesheep.com/game/makos/
definitivt över min förmåga..
men så får jag inte ut kulspelet heller.. hur går ni..

 

Skicka en kommentar

<< Home