tisdag, augusti 15, 2006

Att köra eget

Fuskjobbar med mitt eget på nuvarande jobbets arbetstid. Fy mig!
Plattan jag jobbar med känns onekligen som om den har stor potential, och hans lilla värmländska sommarturné slog rekord (fan, jag skulle ha tagit mer betalt!) och det känns som om dokumentären i SvT i påskas hade ganska stor genomslagskraft. De flesta jag pratat med har sett den, till och med min musikaliskt totalhandikappade bror. Det blir någon slags releasefest i Karlstad i slutet av september eller början av oktober, och det vore jättekul att åka. Så får det bli!

9 Comments:

At 2:57 em, Blogger superkryp said...

Du är säkert värd den där arbetstiden till det egna.

Meh. Vem ÄR det? (Har jag varit ouppmärksam...? :$) Skriv googlesäkert som du gjorde med l*i*s*a. Ha ha.

 
At 3:00 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Superkryp: Nyfiken i en strut! Eftersom jag är ett superproffs, lägger jag inte ut namnet på dom jag jobbar med. Jag bara hintar. Är du jättenyfiken får du självklart svar om du mailar. :-)

 
At 3:19 em, Blogger Farsan_Baloo said...

Att satsa pengar på en värmlänning slår aldrig fel!

 
At 3:21 em, Blogger superkryp said...

Oj, det är jag som inte kan "branschen". Jag trodde att det var precis det man gjorde. Skrävlade brett (om det var nåt att skrävla om). Såå nyfiken är jag inte. Inte idag i alla fall. :)

 
At 4:32 em, Anonymous Anonym said...

Det som är roligt med jobbet är att man är med om något bli större:-) Fikapauser har du rätt till. Vad du gör med dom är din sak *skrattar* Jag är säker på jag läst om den gulliga killen i söndagstidningen eller bilagan.

 
At 11:24 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Farsan Baloo: Nej, tydligen inte! :-)

Superkryp, igen: Visst funkar det så i "branschen". Ibland. Man slår sig för bröstet på någon annans bekostnad. Larvigt!

Anne-Maj: ...och jag kan inte förstå att han är större än han är, idag... Och om du inte läst om honom förut, så kommer du att få göra det. Hoppas jag... :-)

 
At 12:59 em, Blogger Mette said...

Ja här får det ringas till chefen och talas om!






Hehhehehe.

 
At 8:15 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Mette: Anar jag en skvallerbytta i salongen...? Höhöhöhö!

 
At 11:10 em, Blogger Mette said...

Heheehhe... mmmm... jag fick inga bilder! Kan du skicka igen?

 

Skicka en kommentar

<< Home