fredag, juli 14, 2006

In the near future

Inser att jag de närmaste 14 dagarna kommer att:
- jobba hårt
- vara utan bil
- bli tvungen att åka kommunalt till jobbet
- knappt se röken av min dotter och min sambo

Min bror och pappa lånar bilen och åker på en veckas semester i Danmark från måndag. Det gör mig glad att han, pappa alltså, får komma iväg någonstans, få lite miljöombyte och aktivera sig lite. Lilla Körsbärsblomman ska vara hos farmor hela veckan (om det nu funkar) och från torsdag blir jag helt solokvist, eftersom Liten Söt Sambo åker till Tyskland på Earthshaker-festival. Efter det drar mina två sötisar till Strömstad tillsammans med Blommans bästis och hennes familj.
Gräsänka - här ska det bli raj-raj med Fürst!
Nåväl, det blir nog bra.
Dom två första dagarna...

6 Comments:

At 11:27 em, Blogger Bloggblad said...

Ojoj...

 
At 11:39 em, Blogger Humlan said...

Ladda med bra bok, för jag antar att du inte ska cykla till jobbet?!
Hoppas du kan njuta av tillvaron trots avsaknaden av sötisarna!

 
At 11:51 em, Blogger superkryp said...

Är det sambon som bara måste få se Lordi igen? ;)

Närrå, jag vet att han är har med Hammerfall att göra (väl?). Har inte hunnit läsa ikapp hela din blogg (än). :)

 
At 7:48 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Passa på och njut av tystnaden... du vet aldrig när den återkommer.

 
At 9:45 fm, Blogger The Female Dinousaur said...

Bloggblad: Ojoj var ordet, sa Bull!

Humlan: Jag har en jättebra bok, och jag ser faktiskt redan fram emot att få sitta och sträckläsa i 40 minuter!

Superkryp: Jorå, Lordivännerna är där. Och ja, han har med Hammerfall att göra, och ungefär 90% av alla banden på festivalen.

Mams: Jag ska. Om jag kan. Fast lite bus kan jag väl få hitta på? ;-)

 
At 8:37 fm, Blogger Vi på Kantarellen said...

Jaa, det får du! :-D

 

Skicka en kommentar

<< Home