fredag, juli 28, 2006

Depp

Johnny, oh Johnny!Oj. Torsdagen bara flög förbi. Snart är min gräsänke-vecka slut, och det har inte ens varit särskilt jobbigt. En lätt tråk-känsla har gnagt i mig, bara. Tomt och tyst har det varit i den stora lägenheten.
Och inte ett bus så långt ögat nått. Om man inte räknar en dejt med Fru Forsberg som bus, en dejt då vi båda satt och hyperventilerade och saglade över Johnny Depp i "The Libertine". Okej, jag medger att det saglade mindre och mindre, ju närmare slutet vi kom, men cheezus, va' han ändå är snygg, den karln! Filmen i sig var väl inte den bästa jag sett, men mister Depp strålar, som vanligt. Tar mig friheten att länka till Monicas - Mitt Aktuellt - recension, som speglar ungefär vad jag tycker.

13 Comments:

At 1:21 em, Anonymous Anonym said...

Ja du, Johnny Depp är allt en riktig godbit. Jag har planerat att gifta mig med honom :)

 
At 1:24 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Lilith: Ska vi slåss? Honom har ju JAG tingat! *kavlar upp ärmarna* Hihihi! ;-)

 
At 2:54 em, Blogger Ola Claesson said...

Det kvittar hur heterosexuell jag är. Johnny Depp är snygg (däremot har jag inga planer på att gifta mig med hon, men lycka till själv).

 
At 6:24 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Ola: Jag gillar killar som bejakar sin homosexuella sida... :-) Fast när du kallar Johnny Depp för en hon, då lackar jag ur...

 
At 8:11 em, Blogger superkryp said...

Javisst är han something else... :/ Hi hi.

 
At 9:54 em, Blogger PGW said...

Min min min!! Sjas!!! Loss!!!

 
At 2:43 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Superkryp: Gudomlig!

PGW: Jag såg honom först...

Monica: Äckligt, var ordet. Egentligen hade jag inga förväntningar på filmen, det var mer huvudrollsinnehavaren som lockade.

 
At 2:43 em, Blogger Ola Claesson said...

Biggis: "Han" ska det vara, ursäkta. Fast ännu hellre "honom", antar jag. Dåligt grammatiken där.

 
At 6:45 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Fru Forsberg: Anar jag en stalker här...? Men okej, du tar Depp så tar jag Pitt! Deal?

Ola: You're excused! :-)

 
At 8:54 em, Anonymous Anonym said...

Alltså, både jag (age 43 - jag är bara några dagar äldre än Mr Depp) och min dotter (snart fyllda 20) dreglar stora pölar över denna karl... Han har verkligen "Det".

 
At 7:38 em, Blogger Vi på Kantarellen said...

Finns det någon snyggare?

 
At 11:43 em, Blogger The Female Dinousaur said...

Snigel: Ni har onekligen bra smak, du och din dotter... Han är fantastisk.

Mams: Tveksamt. Vet inte ens om min favvo, Brad Pitt, slår honom på fingrarna. Johnny D är strået vassare!

 
At 6:29 fm, Anonymous Anonym said...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home